شرایط خرید و ارانه خدمات فروشگاه اپن کارتی ها

شرایط خرید استفاده از محصولات اپن کارتی ها

شرایط خرید و خدمات فروشگاه اپن کارتی ها

شرایط خرید و ارانه خدمات فروشگاه اپن کارتی ها

امکان نسخه جدید فقط بعد از ارائه در فروشگاه

به هنگام خرید محصولات به نسخه اپن کارت محصولات حتما توجه داشته باشید، با توجه به اینکه برای اکثر محصولات خصوصا محصولات نسخه 2 امکان ارائه نسخه جدیدتر نیز موجود می باشد، در صورتی که نسخه جدیدتری از محصولات را می خواهید قبل از خرید از طریق بخش پشتیبانی یا تماس با ما درخواست خود را اعلام نمایید، پس از آماده شدن نسخه مربوطه و قرارگیری در فروشگاه، می توانید اقدام به خرید نسخه محصول مورد نظر نمایید.

توجه به نسخه اپن کارت انتخابی

با توجه به راه اندازی شدن سیستم دانلود اتوماتیک و اینکه دقیقا بعد از پرداخت آنلاین فایل محصول را می توانید دانلود نمایید، هرگونه اشتباه شما در انتخاب نسخه محصول غیرقابل برگشت می باشد و تنها با دریافت هزینه مجدد محصول نسخه درخواستی در دسترس شما قرار می گیرد، پس حتما توجه داشته باشید نسخه محصولی که می خواهید بخرید را اشتباه انتخاب نکنید!

شرایط پشتیبانی محصولات

پشتیبانی برای تمامی محصولات فقط از طریق سیستم پشتیبانی مشتریان امکان پذیر می باشد و مدت زمان پشتیبانی فقط تا یک ماه بعد از خرید می باشد، توجه داشته باشید که برای پشتیبانی یا رفع مشکل به صورت تلفنی تماس نگیرید و فقط تیکت پشتیبانی ثبت کنید.

همواره کلیه محصولات فروشگاه فقط برای اپن کارت های با هسته تمیز(دست کاری نشده) قابل استفاده می باشند، در صورتی که شما از هسته های دست کاری شده یا هسته های شرکتی سفارشی شده استفاده می کنید امکان کار نکردن افزونه ها در این هسته ها زیاد است و رفع و پشتیبانی مشکلات ناشی از استفاده از این هسته ها فقط با پرداخت هزینه پشتیبانی ساعتی ممکن خواهد بود.

امکان ارائه نسخه جدید(بروزرسانی) محصول فقط با دریافت 50 درصد قیمت آن در فروشگاه فراهم می باشد، در صورتی که محصولی خریده اید که برای آن بروزرسانی جدیدی آمده است کافی است پس از مطلع شدن از طریق تماس با بخش پشتیبانی مشتریان، پس از پرداخت هزینه فایل جدید محصول را دریافت نمایید.

فروشگاه تعهدی برای نگهداری همیشگی لینک دانلود محصولات ندارد و حداکثر تا یک سال پس از خرید لینک دانلود آن در حساب کاربری موجود می باشد و مشتری موظف است از فایلی که پس از پرداخت هزینه محصول دریافت نموده بکاپ داشته باشد تا همواره با حفظ شرایط استفاده، بتواند در دامنه ثبت شده استفاده نماید.

معتبر بودن قیمت های فروشگاه

از آنجایی که قیمت های محصولات معمولات به صورت یکجا بروز رسانی می شوند لازم به ذکر است که : «قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش‌ فاکتور منظور گرديده است، معتبر می باشد» و فروشگاه متعهد می شود که محصول را با قیمت خریداری شده در اختیار مشتری قرار دهد.

در صورتی که قیمت محصولی به دلایل مختلف افزایش پیدا کند در این صورت هزینه سرویس ها، خدمات و بروزرسانی افزونه ها نیز به همین ترتیب تغییر خواهد کرد.

خرید بدون مالیات

هیچکدام از محصولات دارای مالیات نمی باشند به همین دلیل مالیات از تمامی قسمت های فاکتور حذف شده است.

عدم قبول برگشتی محصولات

به دلیل اینکه کلیه محصولات دارای دمو فارسی می باشند (در صورت داشتن دمو انگلیسی ملاک تحویل دمو فارسی محصول می باشد) و مشتری قبل از خرید دقیقا می بیند که چه چیزی می خرد، کلیه محصولات غیرقابل برگشت و غیرقابل تعویض می باشند، لذا نیاز است مشتریان قبل از خرید دقت لازم را داشته باشند، چرا که بعد از خرید هیچ محصولی پس گرفته نمی شود و قابل تعویض نمی باشد.

شرایط استفاده و توجه به حالت قفل محصولات

در صورت خرید افزونه ها و ماژول های موجود در فروشگاه به صورت قفل شده (با توجه به اینکه فعلا حالت قفل شده بدون سورس گاردین ارائه نمی شود و فقط حالت قفل شده با سورس گاردین قابل ارائه می باشد) نیاز است گفته شود که افزونه ها و ماژول ها بر روی دامنه فروشگاه خریدار قفل می شود و فقط روی همین آدرس کار می کنند و برای کارکرد نسخه قفل شده با سورس گاردین، مشتری باید قبل از خرید محصول از نصب و فعال بودن سورس گاردین و پشتیبانی آن تا نسخه حداقل 10.1.7 در هاست خود مطمئن شود، همچنین نسخه PHP هاست باید حداکثر 5.6 باشد. توجه به این موارد الزامی است چراکه بعد از خرید در صورت وجود هر نوع مشکلی مسئولیت آن بر عهده ما نمی باشد.

نگه داشتن هاست و محیط فروشگاه در شرایط فوق همواره لازم می باشد و در صورتی که هر کدام از شرایط هاست یا فروشگاه تغییر کند و باعث اختلال در عملکرد یا به عدم عملکرد محصولات خریداری شده منجر شود، دیگر بخش پشتیبانی فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات شما نخواهد داشت.

امکان ارسال اطلاعات دسترسی هاست و مدیریت

همچنین در صورتی که اقدام به خرید محصولی می کنید که دارای گزینه نصب، نصب و راه اندازی ، نصب و سازگاری با قالب هست و در صورتی که این گزینه ها را انتخاب می کنید، حتما باید دسترسی های لازم برای نصب را ارسال نمایید.

همچنین در صورتی که شما تمایل داشته باشید نصب را خودتان انجام دهید و بعد از خرید محصول نتوانید این کار را انجام دهید حتما باید امکان ارسال دسترسی های هاست و مدیریت وجود داشته باشد و البته باید قبل از ارسال اطلاعات هزینه نصب را به صورت جداگانه واریز نمایید سپس درخواست نصب نمایید.

عدم پشتیبانی در صورت مشخص شدن دست کاری توسط کاربر

برخی موارد دیده شده کاربر مدیر بدون داشتن هیچ گونه دانش فنی وارد هاست می شود، تغییری در اپن کارت می دهد یا ماژولی نصب می کند که به هر صورت باعث بروز مشکل برای اپن کارت و سایر ماژول ها شده است، در این موارد رفع و پیگیری مشکل فقط با پرداخت هزینه پشتیبانی ساعتی میسر خواهد بود و پشتیبانی رایگان برای این موارد نداریم.